יום שבת, 6 בפברואר 2010

חיבוק בראשית או הוראות שימוש לפאזל של שני חלקים

את רוצה להרגיש בפנים. אני רוצה להיאחז בך.
את האדמה, הוא הרוח.
כמו בפאזל ללא הקשר אתם מתחברים, ואין בלתנו באותו הרגע.
הנה אותו החיבוק.
אותה מילה חבוטה, אשר לא תהיה אלמלא אני נעוץ בך ונאחז בגופך בעצמה לבל אעוף.
וזה עניין טכני לגמרי.
והוא משרת עכשיו את הרוח כולה.

ובסך הכל,
הוראות הפעלה להרכבת הפאזל הזה שיש בו שלושה חלקים בלבד.
את, אני ושאר הרוח גם.

---

כאשר הוא מזיין אותך
זו דרכו של האלוהים, להיות בך
ללחוש לי ברעם, בדיוק איך את כעוגן
מהדקת עד תום את החיבוק אותך

כשאני מעלייך, חודר בך
זו דרכי שלי לומר לך
כדרך היחיד לגן עדן, הנה
ראי, עד כלות אני אחוז בך

וכשאני בתוך פישוקך
אחוז בין רגלייך וכולי חיבוקים
זו דרכו של בשר להפוך לאחד
כמאמר ציווי בראשית
ושירת המלאכים

---
(C)

2 תגובות:

  1. "זו דרכו של בשר להפוך לאחד"

    וזה בדיוק הרגע שבו השלם גדול מסך חלקיו.

    השבמחק
  2. שיניתי טיפה וגם הכותרת שונתה

    השבמחק