יום שני, 8 בפברואר 2010

מלך עכברוש

רוני גלילי הורשע היום. באונס. רוני גלילי הורשע היום באונס בפעם השניה בחייו. לזה קוראים עבריין מועד.

בין לבין, הספיק להקים את מועדון "הלופט" והפקיד את קידומו כאן בקפה בידיהם של דינורה ועמוסס.

שניהם ידעו על עברו, עוד טרם בוצעו מקרי האונס בגינם הורשע היום.

נסיונם של מעטים כאן, ואני בכללם, להתריע מראש ולכתוב את הכתובת על הקיר באותיות קידוש לבנה, נמחקו ברגל גסה על ידי העורך לשעבר (ליאור קודנר), עוזרתו (ליאת זנד), דינורה ועמוסס. למעט קודנר, כולם כאן פעילים עד כה.

דברים שנאמרו לי כהיי לישנא ע"י אחת מן הקורבנות: "לו ידעתי על עברו של רוני גלילי לא הייתי מגיעה לפגישה עמו. לו קראתי את שנכתב אז על ידי המעטים ההם, האונס לא היה קורה"

והמסתירים עוד קוראים לעצמם "קרבנות של נסיבות".

אז, כששורפים מכונית של שופט ומחפשים זיון אגב מילים ריקות, אכן ניתן להפוך יוצרות בין אשם לקורבן.

סבבה של מקום.

הבנתם?

---

איך עכשיו כשהשמש מפציעה
איך שוב עולה ראשם, העלוב
מלך עכברוש ומלכת הרמיה
מרימים יהבם ומצקצקים בלשון, שוב

וכעת, כשהשמש החלה להאיר
אי שם, די קרוב, במזרח
בואו כל מלחכי הפנכה
הפכו היוצרות בין נקי למלוכלך

הסתתרו כולכם מאחורי הטירוף
שקרו ורמו ועוותו כל עובדה
הלא הנכון הוא להכות על חטא
להתפוגג ולקבור ראשכם באדמה

גונבי דעת של סביבת תמימיכם
יומרת צל ערביים של מידת גמדות
לקקו וכסו ערוות בדידותכם
רצעו אזניכם, כהיתה זו עבדות

צר לי, צר לי שלא התיימרתי פָּשׁוּט
לא יכול למרוח בחיוכים כה דביקים
פלסטיק של מילים ותמונות מקיאות
החלילנים מהמלין, השאר עכברים

ואתם תנהו אחר עמורה הנשרפת
תבלו באפלת הברים וזנות של אדום
סיגדו אפיים לפושעי ההסתר
שעשו בדעתכם, ועדיין, מעשה סדום



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה